Szanowne Państwo!
Jestem studentką Politechniki Lubelskiej wydziału Zarządzanie . Piszę pracę licencjacką,której tematem jest „Ocena znaczenia mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej branży kosmetycznej”. W związku z tym zwracam się z prośba o wypewnienie kwestionariusza, który jest anonimowy, a wyniki posłużą wyłącznie do zestawień statystycznych. Bardzo proszę o nadaniu prawdziwych odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu.
Serdecznie dziękuję za poświęcony czas i pomoc!
Dramatyzowanie najważniejszych zalet marki/produktu | Nacisk na prostotę i szybkość uzyskania efektu | Wykorzystanie autorytetów (grup wpływu) | Intensyfikacja stylu życia (jak produkt wpisuje się w pewien styl życia) | Używanie sloganów dla lepszego zapamiętywania marki/produktu | Świadczenie w reklamach przydatnych informacji.( np.osobliwości skóry ludzkiej) | |
L`Oreal | ||||||
Maybelline | ||||||
Max Factor | ||||||
Nie dotyczy |